tiistai 11. joulukuuta 2012

XTyylin Julkkisystäväkirjassa: Diandra herkistyy kyyneliin

Kuva: Mikko Rasila
 Tällä kertaa XTyylin Julkkisystäväkirjassa mietteitään jakaa hersyvän ihana Diandra, joka nähdään tänä vuonna myös Uuden Musiikin Kilpailussa kisaamassa Suomen Euroviisuehdokkuudesta. Mitä mieltä olet, onko Didissä ainesta Euroviisuihin?
Tämän viikon sunnuntaina kuulet YleX Viikonlopussa, millä mielellä mimmi lähtee mukaan kisaamaan tittelistä. Ole kuulolla klo 16, kun Diandra saapuu Annen vieraaksi. 
xoxo Inari 
Nimi: Diandra Flores

Lempinimi:
Didi

Asuinpaikka:
Hyvinkää

Lempiväri:
valkoinen

Lempiruokani:
spaghetti ja jauhelihakastike

Lemmikkini:
ei ole

Lempiartistini:
Lady Gaga ja Beyonce

Unelmoin:
jännitävästä elämästä ja unelmien toteuttamisesta

Olin koulussa:
aika puhelias ja iloinen oppilas. Olin musaluokalla ja meillä oli aika villi ja mahtava luokka.

Minusta tulee isona:
tosi hyvä laulaja ja esiintyjä

Ensi-ihastukseni oli:
eskarissa

Jos saisin muuttaa maailmassa jotain, muuttaisin:
enemmän aurinkoisia päiviä

Aikakoneella matkustaisin vuoteen?
2009, silloin Lady Gagan The Fame Ball- show oli Helsingissä.

Olen parhaimmillani, kun...: olen pienen paineen alla

Itkin viimeksi?:
4.12, kun ajattelin että tasan vuosi sitten olin Idolsin koelauluissa, ja mitä kaikkia upeita juttuja olen saanut kokea nyt vuoden aikana.

Paras ystäväni on:
minulla on monia tärkeitä ystäviä.

Ottaisin mukaani autiolle saarelle:
Ihania ihmisiä, tyynyn, iPodin mistä ei ikinä loppuisi akku, kaiuttimet, ja laivan millä pääsisi pois.

Taskustani löytyy juuri nyt:
kaksi hiuspinniä

Minut saa suuttumaan:
En suutu helposti, mutta jos olen tosi väsynyt niin se voi olla helpompaa.

Haluaisin matkustaa:
New Yorkiin!!

Viimeisin tekstiviestini lähti (kenelle?), mitä se koski:
ystävälle, sovittiin milloin nähdään.

Arvosana elämälleni (1-10)on: 9!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti